کلاژن و الاستین

بهترین محصولات کلاژن و الاستین

کلاژن و الاستین

بهترین محصولات کلاژن و الاستین

یوگا

کثر افرادی که فواید واقعی یوگا را نمی دانند، گاهی فواید یوگا درمانی را با یوگا مخلوط می کنند، اگرچه این دو روی یک سکه هستند و با یکدیگر مرتبط هستند، اما اهداف متفاوتی دارند. بنابراین برای کسانی که مشکل مشابه من دارند و قصد خرید Defensil یا Panoxyl را دارند. در ابتدا در امتحان این محدوده کاملاً شک داشتم، زیرا مشکل اصلی من خشکی آکنه است نه خشکی. دلیل اصلی اینکه من تصمیم به این کار گرفتم به دلیل ترکیبات اصلی آن است که اسید گلیکولیک است. دلیل خرید این مجموعه به این دلیل است که می‌خواستم جای آکنه را کم رنگ کنم یا حداقل کمی محو شود. اگرچه هیچ اثر قابل توجهی در بهبود جوش / آکنه وجود ندارد، اما حداقل می توانید صافی و تمیزی پوست خود را احساس کنید. برای آن دسته از محصولاتی که کار می کنند، تأثیر بسیار کم است، بنابراین یافتن بهترین درمان اسکار همیشه در سفر من است. اما چیزی که من دارم این است که گاهی اوقات محصول درخت چای یا محصولات آکنه می تواند برای پوست های مستعد آکنه - حساس خشن باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد